Lejevilkår

Leje af stand kan bestilles på www.thelopshop.dk eller i butikken og er altid forud betalt. Betalt standleje refunderes ikke. Forlængelse af standleje er altid muligt, men hvis standen man ønsker at forlænge er lejet ud til anden kunde, skal man flytte sine ting over til en ledig stand. Ved forlængelse udleveres der 50 nye prismærker. The LopShop tager 15% kommission af dit salg på din lejede stand.

Du har ansvaret for at din stand ser indbydende ud, vi hjælper dog når vi har muligheden for det. Du bestemmer hvad du vil sælge på din stand (med få undtagelser*) men du skal have fuld ejerskab over alt du sætter til salg. Vi forbeholder os dog retten til at fjerne udstillede varer, hvis vi finder det upassende. Ingen varer må stilles på gulvarealet foran eller ved siden af din stand, med mindre andet aftales med os. Har du lejet en gulvplads gælder samme betingelser.

*Der må ikke sælges fødevarer, dagligvarer, alkohol, tobak, våben, hårde hvidevarer, ulovlige kopivarer, porno, farlige væsker eller andet farlig materiale.

Kun The LopShops egne prismærker er tilladt at bruge i butikken. Det er vigtigt man som standlejer skriver tydeligt og får uddybet på prismærket hvad man præcist sælger, så tyveri mindskes ved bytning af prismærker. Ændre man priser, skal der altid en ny prismærke på. Varer med rettet pris på prismærket vil blive afvist ved kassen.

Vi har flere slags alarmer til rådighed, som du kan benytte dig af, til dine varer.

En uges leje er 7 hele dage f.eks. fra torsdag-onsdag. Det er tilladt at stille op på din stand fra klokken 16, dagen inden lejeperiodens start. Standen skal ryddes senest klokken 15.30 på den sidste dag i lejeperioden. Er standen ikke ryddet ved lukketid på den sidste dag i lejeperioden, opkræves et gebyr på 100kr, er tingene ikke hentet inden 1 uge efter lejeperiodens udløb tilfalder tingene The LopShop, med mindre andet aftales og vi forbeholder os retten til at fakturere dig omkostningerne ved bortskaffelse af dine sager.

Skulle du have brug for reklamation af din standleje, har du naturligvis din ret til det. Det kan du gøre ved at sende os en mail på info@thelopshop.dk – husk at angive “reklamation” i emnefeltet, dit standnummer, dit navn og telefonnummer samt årsag til reklamationen. Vi vil herefter kontakte dig hurtigst muligt.

I tilfælde af brand, tyveri eller vandskade er The LopShop ikke erstatningsansvarlige, men dette er normalt dækket af egen indboforsikring.

Køb af varer

Alle solgte genstande er købt som beset, og der kan ikke reklameres over disse og heller ikke returret på de solgte varer. Ødelægges noget i butikken, skal det betales for. The LopShop er ikke ansvarlig for ødelagte, tabte eller stjålne varer, men vi er opmærksomme på tyveri og bruger både overvågning af hele butikken, gør det muligt for dig at gøre brug af vores alarmsystemer og lejlighedsvis gør vi brug af butiksdetektiver. Tyveri meldes straks til politiet.

Der må ikke handles internt mellem kunderne, al handel skal foregå via kassen.

Fortrolig

Dine oplysninger er fortrolige, vi samarbejder om nødvendigt med politiet og SKAT.

Kontakt

The LopShop

Lægårdvej 91

7500 Holstebro

TLF:

MAIL: info@thelopshop.dk